نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
همه در انتظار جلسه ی یوونتوس - پوگبا

همه در انتظار جلسه ی یوونتوس - پوگبا

پاول ندود می تواند کلید اصلی یوونتوس برای جذب پل پوگبا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشد.

 

این ملی پوش فرانسوی در تابستان قراردادش با منچستریونایتد به پایان می رسد و برنامه ای برای تمدید آن ندارد. پوگبا به دنبال ترک اولدترافورد و پیوستن به باشگاه دیگری با انتقال آزاد است.

 

گفته می شود که یوونتوس از جمله تیم هایی است که در حال حاضر برای جذب بازیکن فرانسوی تلاش می کند و همچنین پاری سن ژرمن. بانوی پیر مشتاق است دوباره با این بازیکن 29 ساله که از سال 2012 تا 2016 برای آنها بازی کرده است، جذب کند.

 

به نظر می رسد که امید بیانکونری ها برای ربودن پوگبا در روزهای اخیر با وجود برنامه PSG برای ارائه یک پیشنهاد بزرگ افزایش یافته است. طبق گزارش Tuttosport، نایب رئیس یووه، پاول ندود مهره کلیدی در تحقق این معامله باشد.

 

گزارش ها حاکی از آن است که ندود موفق شد پوگبا را متقاعد کند که دستمزدش را کاهش دهد تا بیانکونری ها بتوانند با او به خدمت بگیرند. نایب رئیس رابطه نزدیکی با این بازیکن دارد و از آن به عنوان یک مزیت برای متقاعد کردن بازیکن فرانسوی استفاده کرد.

 

با این حال، هر دو طرف هنوز به توافق نرسیده‌اند، اما یک خوش‌بینی از سوی یووه وجود دارد. طرح بیانکونری این است که پیشنهادی در حدود 7 تا 8 میلیون یورو به اضافه پاداش ارائه کند.

 

پوگبا در حال حاضر حدود 15 میلیون یورو در منچستریونایتد درآمد دارد، مبلغی که پاری سن ژرمن برای پیشنهاد آن مشکلی نخواهد داشت ولی یوونتوسی ها برای دوشنبه جلسه ی مستقیمی را با نزدیکان این بازیکن ترتیب داده تا توافق را نهایی کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: